Tuesday, April 17, 2012

Orientering

Kom precis hem från tvärflöjten :) Det gick riktigt bra och det var kul.

Idag hade vi biologi första timmen. Gissa vad vi gjorde då? dissikerade (stavning?) grisögon :p Det var skitkul, speciellt när det mest var tjejerna som grävde i ögonen medan killarna sprang ut för att de mådde illa ;)
(är ni känsliga ska ni inte kolla på bilderna nedan...)

Fysikprovet gick okej, just då tyckte jag att det var lätt. Men efteråt när jag snackade med Katti fick jag veta att jag inte hade fattat ett piss (ursäkta språket) :o Så vi får se hur det gick...

Jusste, så fick jag veta vad jag fick i engelskaprovet. Men det gick så dåligt så jag kan inte säga det högt... Jag blev iaf godkänd :p

Nu ska jag åka och lära små barn att orientera.. Får se hur det går :o Men jag ska göra det med Jonis och han har gjort det förut, så det går väl bra. Vad är det värsta som kan hända lixxom?

Så jag måste gå nu, skriver ikväll om vi inte kommer hem för sent ;)




puss

No comments:

Post a Comment